Dienstag, 18. Mai 2010

Milé dopisování

Píše Erik Ramert panu Rossu Hedvicekovi

Tak podívej se, ty vyjebaný kokote, na ty tvoje
bludy nejsem zvědavý. Ještě jeden mail od tebe
dostanu, ty psycho, tak ti přijedu zakroutit
krkem. Stokrát jsem se odepsal a stokrát se ty tvoje prolhané bludy vrátily.

Erik Ramert

Milý pojebaný Čechu,

děkuji za procítěny email a milá slova. Tvoje
adresa není v mém seznamu. Nemám ponětí odkud
můžeš moje maily dostávat, ale přímo od mne
určitě ne. Zeptej se nějakého svého kámoše,
jednoho z těch zapíčených českých expertů na
počítače, ať se ti podiva v headeru, odkud to máš
přesměrované, protože ty jsi očividně blbej jak
deset sviní a sám to nezvládneš, šůline. Já nemám
zájem posílat své maily - žádné články ostatně už
nepíšu, nějakému degenerátovi z Česka, který ani
není schopen je pochopit - nejsem podnikatel v
oboru "házení perel sviním" - ty dylino!

A přesměruj cokoliv ode mne, co ti i někdo jiný
pošle, přímo do koše a nebo to bez čtení vymaž. A
nebo i to je na tebe příliš intelektuálně níročné
, ty zasraná pycho českého národa!!!!???

S láskou a dojatou slzou v oku,

Ross Hedvicek