Donnerstag, 7. November 2013

Jak jsme přestavovali starý statek

Toto je pohled ze zahrady
Toto jsou provizorní dveře do horniho bytu. Měli jsme nájemníka, který tam tři měsíce bydlel, než byly hotové dveře. zamykal se na gumizuk...
Statek měl tři budovy za sebou. Z ulice byla hlavní budova, pak malá a pak dílna.


Na tomto místě je teď kuchyň


Kuchyň
Měli jsme tu malý apartment
To jsou schody do horního, zadního apartment
Tady se ještě staví
Toto je obývák v zadním domku nahoře


Toto je Olda Zahajdák, jeden ze dvou kuchařů, co mají v Praze Mišelin hvězdu



Pohled do dvora, vzadu jsou vidět staré schody které byly nahoře v hlavní budově. V zadním domečku bydlel Marek.

To jsme ještě bydleli nahoře

Detail schodů, okno do kuchyně od Kim a pod schody vchod



Takle vypadaly schody když o ně pečovala Anička. Za tou zdí, co je vidět dřevo je domeček, kde bydlel Marek

 

Toto jsme měli stepní trávu, je to vchod do bytu, kde teď bydlím



To je pohled do vchodu z druhé strany



To je studna v zahradě
Teď se podíváme dolů předního domu, tam kde bydlím

Teď jsme u mně dole u počítače
 

To je můj a Pajdův pelíšek


Zde máme pohled z kanceláře do obýváku



To je můj televizní kout. Tu skříň pod telkou jsem stavěl sám.



Tady máme jídelní kout. Hrazděné domy mají malá okna ale zato jich mají hodně


Tady má Anička své poklady, drahý porcelán....


Tady má Anička plno ubrusů. Tu truhlu jsem také dělal sám.


Tade je vidět moje kuchyň


To je můj binec. Předpokládám, že mi to Mařenko neuklidíš.
Tady máme letecký pohled. První dům má tři podlaží dva byty, zadní dům, dvě podlaží a teď již jen jeden byt. Vlevo vzadu letní byt u bazénu.

Další záběry při přestavbě hrazděnky

Tady jsem našel staré fotky ze Lhoty
Tady začínáme stavět Lhotu


To byla stará a krásná střecha. Anička chtěla novou tak jsem  musel poslechnout


Tu kůlničku jsme zvedli a teď tam máme tu letní kuchyň







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen