Dienstag, 27. November 2012

DEJTE SI POZOR V OLOMOUCI U MÁRKETŮ (a nejen v Olomouci).

Odpoledne jsem si vzal auto, že jedu do Blatce a Vrbátek. Při výjezdu z Olmika jsem si chtěl koupit něco na pití do auta,tak jsem zahnul k Penny na Nových Sadech. V trafice jsem si koupil časopis, a mířil do márketu, ale neměl jsem ani žeton ani 5či 10,-Kč, tak jsem se vrátil k autu. Otevřu jej , a v tom se za mnou zjevil cigán (můj věk i postava) a něco mi vhodil do kufru auta..... druhý to sledoval z dodávky opodál. Jednu krabičku, druhou...třetí.....naházel mi tam asi 7 krabičk a nakonec i igelitku ve které to měl. Prý mi to dává, prý mu v Praze neplatí, tak jim to ukradl....hodinky za 5 tisíc, holící strojekza 4, videokameru za 20, ode mne chce jen.......1500,-. Koukám jako jelen....a říkám ať si to posbírá.....,že nemám zájem..... a že nemám peníze. Prý je tam bankomat.....mám si vybrat..... ...přece mám 1500,- na účtu, ne? Celé to handrkování trvalo asi 5-10min. Nakonec si to posbíral...... jedny ty hodinky zapadly a zůstali mi v autě....šmejdy od větnamců za 150,- . ALE HLAVNÍM ÚKOLEM BYLO MĚ PŘESVĚDČIT...JÍT SI VYBRAT 1500,- Z BANKOMATU ZA ROHEM. Nepřetržitě mě přesvědčoval na bankomat,řekl bych, jestli ho nemají cinknutý??? VIDA TA VIDEA NA NETU, jak vám druhý cigán po kolenou leze za autem, a zatím co se hádáte... vybere vám auto.... Stál jsem za autem, abych viděl za obě strany dveří.... v aute jsem měl tašku s doklady, noťas....doklady od auta. Zavřít auto nejde, pokud chcete, aby si to z kufru vybral...nebo to vyházíte...to pak ale nevidíte na dveře a HLAVNĚ, JDE TO VŠE RYCHLE. Mají to kurvy černé dobře vymyšlené a nacvičené. NAKONEC SI TO SEBRAL.....A ODEŠEL... JAK SE ZJEVIL....TAK SE VYPAŘIL.... No když jsem sčítal škody...zjistil jsem, že mi ukradl.....400,- z druhé tašky v kufru - TO PŘEŽIJU, doklady, noťas, :-)) auto.....jsem ubránil..... Nenechte si to pro sebe, jen vynechejte mé jméno, díky..... Pokud bych viděl zase cigány někde vedle mého auta, odbočím a projdu kolem, jako by to mé auto nebylo. A počkám, až si vyberou jinou oběť.....pak se může volat opodál i policie...."