Samstag, 16. Februar 2013

Komentář do zahraničí

Včera jsme se konečně vypravili do naši krásné, začouzené, Brdskými hvozdy obklopené hospůdky.
Po příchodu nás uvítal překvapený Slávek se slovy -konečně jste se objevili už toho abséntérství bylo
dost. Sotva jsme si sedli ještě nám Slávek ani nestačil všechno říc co chtěl,a rozlítli se dveře a vtrhla
tam divoká rota z Mníšku. Hombre vletěl do hospody první a z řevem ser to sem Slávo se usadil na své místo.
Kolem něho se usadili děvčata a se slovy dnes ti to Tomáši nějak sluší, se Tomáš rozhod něco do nich vrazit.
Slávo holky jsou nějak smutný, dej jim tu jejich radost,a ostatním- vždyt víš.
Tím celou hospodu naladil na zprávnou strunu a uspíšil jinak dlouhé ladění kytar. Začalo se hrát a taky kecat.
Slávek si povídal chvíli z Janou a svěřil se že by tady klidně zůstal a nešel na tu Berounku. Jen je blbý
že se zatím Robert k tomu nevyjádřil. Mirka nám vyprávěla že musí letos zmáknout asi třicet hradů ale
potřebuje někoho na přepravu. Mám to prý dojednaný z Arnoštem ale on se nějak neozývá. Já mám říkala
v prdeli klouby a tak potřebuji rychlé přemystování mezi těmy hrady ..
Za tři dny musím udělat tak 10 hradů a tak na ty moje hnáty mám prášky a mast ale z autem jsem v prdeli.
Tomáš se po každém druhém panáku omlouval ,že za tu rozbitou basu může on, ale že vše napraví.
Osmého března se bude slavit jeho svátek a tak at je tam basa,a všechno frčííí.
Slíbil jsem mu že basu přivezu a tak mě za to řekl jeden pěkně oplzlí for Všichni byli pěkně nalitý a v náladě
jen já jsem pil celý večer nealko pivo,a proto jsem si tam chvílemi připadal jak Alenka v říši divů..
Už se těším až mě přejde to zázračné léčení a nebudu tam trčet jak bílá vrána.
Z dalekých a krásných Brd Vás zdraví Zdeněk +Jana

Keine Kommentare: