Mittwoch, 13. März 2013

Hlášení brdského zpravodaje

Jako každý pátek podávám hlášení z Brdského dění, a to zejména ze salonu ve Stř. Lhotce a drbů
ze širokého okolí. Ten večer jsme z Janou stáli opět před otázkou jak se dostat do vesnice přes hory
bahna a tečící močůvku hlavně z kopce k topolům. Nakonec bylo schváleno oběma že pojedem autem, a tím
nebudeme nepříjemně smrdět močůvkou všem přítomným. Tomáš Talůžek měl svátek a tak mě před čtrnácti
dni kladl na srdce že musím spravit basu a přijít. Basu jsem spravil a slib dodržel i když se mě nechtělo.
Přijeli jsme později a celá Mníšecká sestava byla prostřednictvím Tomáše pěkně upravená.
Mníšecká děvčata pila jako vždy když dává Tomáš pouze Beilees a tak co jsem jenom já napočítal jich
vybumbali hodně přes 30. Když si poroučeli další tak Slávek jim oznámil že už všechen Beilees vypili a
žádný nemá. Hrálo se hezky jenom ze začátku, ale z přibývajícími panáky, hudba šla dostracena.
Otázku jak to bylo s tím jeho mrtvým synovcem, nemělo cenu Tomášovy vůbec dávat. Jana seděla naproti
Špásovi a doma mě řekla, že za celý večer ji řekl při příchodu ahoj a při odchodu- jsem rád že jsi přišla Janičko.
Já jsem jako vždy hrál na basu a dýchal dým z cigaret který z celý hospody táhnul přímo na mě.Pil jsem
nealko Pito a při příchodu domů se mě při slovu Pito zvedal kufr. Tak jsem si dal dvě deci vína na srovnání
i proti doktorským varováním.
Pekárek dlouho naříkal že ho bolí břicho,tak jsme mu říkali jdi si vole k doktorovi ale on že néééé-. Ted je v nemocnici ale co mu je zatím nevíme. Američan Jakobe u Zdenka tady měl rodiče a tak s nima jezdili někde
v Karlových Varech v Plzni v pivovaru a provedli je po Praze. Byli hodně nadšený a štastný že už jejich kluk
umí docela dost česky. Strašně se jim tady líbilo, v Evropě prý nikdy nebyli a moc obdivovali starou Prahu
Z dalekých, divokých a krásných Brd Vás zdraví Zdeněk+ Jana

1 Kommentar: